03 de gener 2013

95.000 € PER COMBATRE LA CRISI....?.... DONCS NO!! 95.000 € PER AGREUJAR-LA !!!


No és de rebut que amb la que està caient i amb el que estan patint els més de 5 milions d'aturats, - a Cabrils -, els que governen, (CIU+PP+trànsfuga del PP), entre "altres actuacions i/o contractacions" es dediquin a gastar més de 95.000 euros per a "la difusió d'informació municipal" que "inclou" "entrevistes mensuals a la titular de l'alcaldia", máxime quan al mercat existeixen solucions per a aquest tipus de "retransmissions" i o "comunicacions", pràcticament sense cost algun i amb tornada social per al municipi.

I ja que parlem de "comunicació"….o de…."difusió d'informació municipal"…. mitjançant…."canal televisiu"….o de.... "el butlletí municipal"…. ens veiem en l'obligació de comentar les manifestacions del regidor de "comunicació" en el passat ple ordinari, en el sentit de que la societat que va facturar 737,50 euros a l'ajuntament en concepte de repartiment del butlletí municipal i festa major 2012 (veure el nostre escrit de data 3/12/2012) ho va fer perquè la persona que efectuava físicament el repartiment no podia facturar….???... polèmica també la negativa del regidor de qualsevol vinculació amb aquesta empresa que, segons ell, factura tasques que no le son pròpies y que "curiosament" col•labora, presumptament, mitjançant produccions amb el canal de televisió que actualment emet “informacions de Cabrils”.

Dit això, no deixa de sorprendre l'aprovació i posterior publicació de dos acords de la mateixa Junta de govern en relació a la - aprovació tant del plec de clàusules administratives i tècniques particulars - com del - procediment obert - tot això en el resum publicat en el Butlletí Oficial de la Província del dia 31 de desembre, amb diferents terminis d'al•legacions i o presentació de propostes.

"Casualitat"..."confusió"..."distracció"....

NOTA: Motivat per la polèmica de si el regidor de comunicació (CIU) forma part o si no forma part, o....de si és o no és, o....de si col•labora o no col•labora amb aquesta “empresa productora” que “esporàdicament” factura per repartir butlletins municipals, adjuntem el “abans” de la polèmica i “el després” de la polèmica de “els qui són” ….” I ja no son” (presumptament, es clar)

Abans de la polèmica "veure" a la pantalla 3 qui és el “Product Manager”

Pantalla 1    -    Pantalla 2    -    Pantalla 3 (“Product Manager”)

Després de la polèmica veure qui "ja no es" o...no apareix com el “Product Manager”



Però si apareix...de moment...com director al següent.... link de... 

La pregunta és....és una -presumpta- relació de conveniència?


NR.- A través d'aquesta informació que recull uns fets documentats, i/o manifestacions d'un regidor en seu plenària, volem fer arribar a tots els veïns de Cabrils el que està succeint en la vida municipal sense pretendre acusar a ningú, senzillament exposem uns fets i informacions que ens han estat facilitades.

Els fets NO TENEN PREU....perdó.... SI HO TÉ !!! 95.000 euros dels veïns de Cabrils

Malgrat les dificultats CONTINUAREM INFORMANT.

ÀREA D’INFORMACIÓ I PARTICIPACIÓ
Comunicació

3 comentaris:

VIC ha dit...

Nota de Redacció.- Pel que sembla i "curiosament" quan els lectors intenten visualitzar les pantalles 1,2 i 3 la seva consulta immediatament dóna un problema que diu: ""Error de Google *Docs"" si el "curiós problema" persisteix procedirem a publicar-los per un altre sistema.

Com diem habitualment no insinuem res senzillament deixem constància "d'aquest problema" de Google Docs que únicament es provoca amb aquests links.

Gràcies

Comunicació

Josep ha dit...

Vaja! quina barra! I qui li ha de posar fre a aquesta sèrie de barbaritats que paguem els contribuents?
Josep

Anònim ha dit...

Vuelve a salir "Error de Google Docs"
Por favor publiquenlo en otro sistema.

Aquest blog està optimitzat per a una resolució de 1024x768 píxels