22 de maig 2012

CALLAR ES DE COVARDS !


La gota que ha fet desbordar el got ?
Potser perquè no sóc ni un covard, ni tinc por, ni m'espanten les amenaces, ni m'impressionen les intencionades habladuríes, ni moltes altres coses més que de moment deixo en el tinter, potser per tot això, avui l'alcaldessa ha decidit revocar totes i cadascuna de les delegacions, competències i nomenaments que fins avui exercia.

Dir-vos que no ha tingut la …diguem… elegància de comunicar-m'ho personalment, -com en altres temps- ha esperat que arribés a la meva casa, després d'estar tot el matí a l'ajuntament, per enviar-me a l'agutzil amb la “pertinent” notificació.

De moment permeteu-me que ho deixi aquí, més endavant em posaré novament en contacte amb vosaltres.
Us deixo unes preguntes,
  • Expressar una opinió és ser deslleial?
  • Callar forma part d'un pacte de govern?
  • ..........................
Moltes gràcies per la vostra atenció

Alfred Serrano i Mora
Portaveu del grup municipal Veïns Independents de Cabrils

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bé ,continui des de fora!
Estem amb vostè.
El que no els hi agrada es que els fiscalitzin.
També estic segur que ho continuarà fent .
El necessitem més que als indignats de Cabrils ,que no fan res.

Anònim ha dit...

Que el senyor Serrano volia posar un cap de policia? Però no es l’alcaldessa la que te la potestat de fer-ho?
Ostres ara si que me he perdut. Ara resultarà que en un govern de 8tenia mes poder un sol regidor d’un grup independent que una alcaldessa de CIU amb 5 regidors mes el suport del pp amb 2 regidors?
Cada dia entenc menys això de la política municipal si és que se li pot dir així, i no dic el que penso perquè sinó no em publicaran el comentari.
Una pota grisa que pateix els accessos a la piscina

Aquest blog està optimitzat per a una resolució de 1024x768 píxels