09 de juny 2011

PACTE ESTABLE DE GOVERN A CABRILS 2011/2015 - PACTO ESTABLE DE GOBIERNO PARA CABRILS 2011/2015


Com a continuació a la nostra informació del passat dia 30 de maig avui s'ha materialitzat el II Pacte Estable de Govern per a Cabrils en què participa el nostre grup municipal.

Afortunadament amb el nostre resultat electoral hem col•laborat al fet de que els propers quatre anys tinguem un govern estable, coherent, i el que és més important per fi podrem posar en pràctica tot allò pel que hem vingut lluitant des del 2003, any de la nostra fundació, implantar el rigor l'eficàcia i l'estalvi en la gestió municipal. I no menys important, hem aconseguit, com en molts altres llocs de Catalunya que el tripartit no sumi i romangui una temporada, el més llarga possible, en l'oposició.

Atenent el nostre compromís de transparència
clicant aquí podreu consultar el text íntegre de l'acord signat pels tres partits polítics integrants del mateix.

ÀREA D'INFORMACIÓ I PARTICIPACIÓ
Comunicació

------------------

Como continuación a nuestra información del pasado día 30 de mayo hoy se ha materializado el II Pacto Estable de Gobierno para Cabrils en que participa nuestro grupo municipal.

Afortunadamente con nuestro resultado electoral hemos colaborado a que los próximos cuatro años tengamos un gobierno estable, coherente, y lo que es más importante por fin podremos poner en práctica todo aquello por lo que hemos venido luchando desde el 2003, año de nuestra fundación, implantar el rigor la eficacia y el ahorro en la gestión municipal. Y no menos importante, hemos conseguido, como en otros muchos lugares de Cataluña, que el tripartito no sume y permanezca una temporada lo más larga posible en la oposición.

Atendiendo nuestro compromiso de transparencia
clicando aquí podréis consultar el texto íntegro del acuerdo firmado por los tres partidos políticos integrantes del mismo.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Remodelació de l'ajuntament que tant feia falta!
Porta tancada per la gent que es pensava que l'ajuntament era seu.
Auditories que ens expliquin que ha passat amb els diners de tots.
Segur que podrem estalviar diners!
Vic endavant!
Felicitats

Anònim ha dit...

Clarificación del coste de la mole que han hecho con la piscina.¿ Que nos costara?¿ Por que no se utilizo la que ya teniamos? ¿ Podremos llegar a los socios que algún iluminado ha contado?
Espero nuevo gobierno que estudien este gasto y tal como estan los tiempos nos digan si lo podremos aguantar o tendremos que cerrar la piscina por gasto desmesurado para el pueblo como en otros municipios ha pasado.

Anònim ha dit...

Força VIC!
Endavant!
Per molts anys!

Anònim ha dit...

0%, a la oposición.
Cuando estudies podrás volver.
No se si te vale la pena esperar cuatro años o si tan solo sabrás alguna cosa mas.
Anti grasa, solo con una vez a la semana hay suficiente y sobretodo queda prohibido masticar chicle.

Aquest blog està optimitzat per a una resolució de 1024x768 píxels