26 de desembre 2011

CONVOCADA SESSIÓ EXTRAODINÀRIA I URGENT DEL PLE DE L’AJUNTAMENT a celebrar aquest dimarts dia 27 de desembre a les 20 hores.


Posem a la seva disposició convocatòria de la sessió extraordinària i urgent del PLE de l’Ajuntament a celebrar aquest dimarts dia 27 de desembre a les 20 hores, a la sala de plens de l’Ajuntament per tal de deliberar i resoldre els assumptes inclosos en el següent:

ORDRE DEL DIA

Punt 1.-
Ratificar el caràcter urgent de la sessió

Punt 2.- Moció per l’aprovació inicial del Pressupost General de la Corporació per l’any 2012 i Bases d’Execució del mateix, que conté el propi de l’Ajuntament, el de l’Organisme Autònom Escola Bressol, el de l’Organisme Autònom Museu Municipal i els estats de previsions de despeses i d’ingressos de la societat mercantil dependent Serveis i Promocions Municipals, S.A.

Punt 3.- Moció per l’aprovació de la modificació per error material del contracte de concessió administrativa per l’execució de les obres i l’explotació d’un complex esportiu amb piscina coberta a Cabrils

Punt 4.- Moció per l’aprovació de la modificació del règim de les sessions plenàries ordinàries

Punt 5.- Moció per l’aprovació de la rescissió del conveni de col·laboració entre el Consorci Digital Mataró – Maresme i l’ajuntament de Cabrils en el marc de la Xarxa Audiovisual del Maresme (XAM)

Esperem la seva assistència.

ÀREA D’INFORMACIÓ I PARTICIPACIÓ

Comunicació

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Buenas noches Sr. Serrano:

Como Vd. sabe suelo asistir a casi todos los plenos del ayuntamiento, pero en el último del día 29 de diciembre no pude asistir por motivos que no vienen al caso, pero he tenido la oportunidad de visionarlo hoy en diferido por la televisión del Maresme. Y quisiera hacer algunas observaciones al Sr. regidor del partido socialista.

Se permite aludir en una de sus intervenciones a mi persona (sin atreverse a nombrarme directamente), insinuando que tanto la Sra. alcaldesa como Vd. al explicar que tienen la intención de rescatar a la brigada de parques y jardines debido al alto coste que supone para las arcas municipales, es debido al peaje que tienen que pagar al representante de CCOO antiguo militante de CDC y ahora en las filas del VIC.

Sr. Dorca :

Yo no necesito que me paguen peajes de ninguna clase (NI LA SRA. ALCALDESA, NI EL SR. SERRANO, NI NADIE). Al contrario que Vd. yo tuve la decencia de abandonar CDC y estar varios meses sin estar en trato directo con ningún partido o grupo político hasta que se me ofreció participar en un nuevo proyecto, cosa que me honró enormemente viniendo de la persona que me lo comunicó, que fue el Sr. Alfredo Serrano.

Si no me equivoco, y "Vd. me corregirá", mientras Vd. estaba realizando actividades lúdicas en otro ayto. como representante de otra fuerza política, en nuestro ayto. (CABRILS) se presentaba como cabeza de lista del partido socialista. “OBSERVA VD. LA DIFERENCIA ENTRE UNA MANERA DE OBRAR Y OTRA".

Como comprenderá no voy a darle explicaciones de porqué abandoné CDC, la persona que tenía que recibir las explicaciones ya las tuvo en su momento.

Tampoco sobre mi responsabilidad como representante de los trabajadores, responsabilidad que me tomo muy en serio y que me llena de orgullo el que los trabajadores me hallan elegido por TERCERA VEZ CONSECUTIVA para que los represente tan mal no debo hacerlo, ¿ no le parece?.

(NO COMO A VD. QUE LO METIERON EN LA LISTA PRACTICAMENTE CON CALZADOR).

Sr. Dorca le agradeceré que cuando quiera tener su minuto de gloria en los plenos y delante de la televisión a costa mía tenga la decencia de avisarme para poder estar presente y poder contestarle como se merece.

Estoy a su entera disposición para todo lo que considere oportuno y que cree que tiene que saber sobre los peajes que cobro.


Vicente Velaz
Representante de los trabajadores de parques y jardines de FCC de Cabrils y actualmente en las listas del VIC

Anònim ha dit...

Be, sembla que això torna a animar-se

Anònim ha dit...

Aixi m'agrada Viçencs, canya al mono, què s'ha cregut aquest personatge que no te ni la mas minima idea del nostre poble, donant lliçons d'ètica.

Anònim ha dit...

Dorcas mal y te excusas peor.
Memoria historica.

Aquest blog està optimitzat per a una resolució de 1024x768 píxels