12 de maig 2010

CABRILS RESIDÈNCIA DE FAMOSOS

Un cop executades totes les obres del “famós” pla PZ (ho posem al revés perquè aquests sociolistos tot ho fan al revés) Cabrils s'ha convertit en el lloc preferit de molts famosos per a residir, convertint al nostre poble en el nou Hollywood europeu.

No estem en posició d'assegurar que la idea hagi estat solament de la primera autoritat, fonts generalment bé informades ens fan saber que ha contat amb la inestimable i professional col•laboració del cap de la família Adams. (The Addams Family com se'ls coneix internacionalment)

Una vez ejecutadas todas las obras del “famoso” plan PZ (lo ponemos al revés porque estos sociolistos todo lo hacen al revés) Cabrils se ha convertido en el lugar preferido de muchos famosos para residir, convirtiendo a nuestro pueblo en el nuevo Hollywood europeo.

No estamos en posición de asegurar de que la idea haya sido solo de la primera autoridad, fuentes generalmente bien informadas nos hacen saber que ha contado con la inestimable y profesional colaboración del jefe de la familia Adams. (The Addams Family como se les conoce internacionalmente)

Vegin la important obra d'adaptació dels passos de vianants que ha requerit l'últim famós que ha decidit viure en el nostre poble.

Vean la importante obra de adaptación de los pasos de peatones que ha requerido el último famoso que ha decidido vivir en nuestro pueblo.


Continuarem informant (la pròxima vegada en serio) Continuaremos informando (la próxima vez en serio)

ÀREA DE LA QUALITAT DE VIDA
Al mal tiempo buena cara

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El de las bicicletas podria abrir una puerta en el muro y así (gracias a los impresentables que han decidido poner el paso de peatones en ese lugar)podría mostrar su exposición de bicicletas "EL NEGOÇI ES EL NEGOÇI"

DEU MEU QUINA PANDA DE INCOMPETENTS

Anònim ha dit...

Els que ens pugem per les parets som els veïns de les urbanitzacions, manda huevos lo que ens han pujat l'IBI aquest any.
Serà per a pagar el sou de l'assessor i altres adláteres?

Un veí de Sant Crist emprenyat

Aquest blog està optimitzat per a una resolució de 1024x768 píxels